#1 2008-08-18 23:25:58

Ryuga

Administrator

Zarejestrowany: 2008-08-18
Posty: 8
Punktów :   

Rasy

Człowiek- Ci, którzy na Ziemi byli pierwsi, albo pogodzili się ze swoją sytuacją i nowymi mieszkańcami, albo nie...
Wielu uważa się za jedynych panów Ziemi. Właśnie ci dołączyli do Imperium Świtała Króla Artura. Pozostałych znaleźć można w prawie każdym stronnictwie...
Najbardziej rozpowszechniona i najbardziej zbalansowana i elastyczna rasa.

Zalety: Dobre zbalansowanie. Statystyki rozdawane są wspólmiernie do wytycznych, elastyczność rozwinięcia. Mozliwość stworzenia postaci zarówno do walki wręcz, na dystans jak i używającej wyłącznie spaczenia. Możliwość tworzenia skutecznych miksów wyżej wymienionych.

Wady: Wiele czynników uszkadzających organizm.

Występowanie: Prawie cały świat- najwięcej ludzi znajduje się w Imperium Światłości i u Rekolonistów. Jedyna frakcja, w której są nieobecni to Esklawa.


Obcy- mało się o nich mówi, ale jednak są na Ziemi. W czasie, gdy planeta wydawała się wymarła powstało parę odizolowanych baz przybyszów z kosmosu. Jednak informacje o nich są wyjątkowo nikłe.
Są rasą, co dziwne, zbudowaną na bazie krzemu, nie węgla i taką która stawia na postęp niż na siłę. Ich ciała sa wyjątkowo słabe i kruche. Nadrabiają to jednak ogromną wiedzą o chemi, fizyce i technice.
Bardzo wyraźnie rozwinęli robotykę. Nie potrafią jednak korzystać ze spaczenia.

Zalety: Życie w zorganizowanej i porządnie rozwiniętej pod względem technologicznym wspólnocie. Poza nią możliwość startu z zaawansowaną technologicznie bronią. Bonus do statystyk psychicznych.

Wady: Bez technologii staje się beznadziejnie słaby. Wyjątkowo łatwo go uszkodzić i zniszczyć. Kara do statystyk fizycznych. Problemy w używaniu spaczenia.

Występowanie: Przede wszystkim struktury Esklawy, z których wydastają się tylko w specjalnych skafandrach lub egzoszkieletach. Poza terenami Eskalwy nie znajduje się duzysch skupisk tych stworzeń.


Mutant- najbardziej zróżnicowana grupa. Zalicza się do niej istoty powstałe przez kontakt z promieniowaniem a więc i zmienionych genetycznie obcych i ludzi. Wyklucza się z niej tylko wyraźnie ujednolicone genetycznie grupy i grupy sporne, które jedni uważają za odrębne gatunki, a inni za mutantów właśnie.
Z reguły posiadają jedną cechę potężnie rozwiniętą, ale kosztem pozostałych...

Zalety i wady: Zależnie od opisu gracza

Występowanie: Prawie cały świat- nie występują jedynie na terenach IŚ, i Eskalwy. Najwięcej można ich znaleźć wśród Wysłanników Natury, w Kosmopolitycznym Zgromadzeniu i u Rekolnistów


Demon- grupa, która została wyróżniona spośród mutantów nawet przez naukowców. Charakterystyczne dla nich jest posiadanie wyjątkowo wielu stabilizujących struktury trzecirzędowe mostków siarczkowych. Wiele z nich ma czerwony lub czarny odcień skóry, rogi, ogon i kopyta, ale nie jest to reguła.
Tak jak mutanty, płacą jedną cechą za pozostałe. Żyją przede wszystkim w leju pobombowym w miejscu Waszyngtonu skąd rozchodzą się na cały świat.

Zalety i wady: Zależnie od opisu gracza + Bonus do spaczenia opartego na ogniu i 100% wytrzymałość na ten żywioł - Kara do spaczenia opartego na wodzie i 200% obrażeń od ataków bazujacych na wodzie.

Występwanie: Przede wszystkim terytorium Piekielnych Otchłani, ale można znaleźć pojedyncze osobniki a nawet małe zgrupowania na całym świecie- w zależności od ognisk kultu albo terenów, na których owe istoty odbywają ważną misję dla Belzebuba.


Ork- są to istoty powstałe przez połączenie genomu człowieka z genomem obcego. Hybryda powstała z tych dwóch, czerpie z obu gatunków to co najgorsze- pychę i zawziętość obcych a także głupotę i porywczość człowieka. Dodatkowo te cechy zostały jeszcze bardziej uwypuklone w tym kundlu dwóch światów..
Co najciekawsze, ułożenie naprzemienne łańcuchów węglowych i krzemowych w substancjach budujących ciała orków sprawiło, że ich skóra stała się wyjątkowo twarda, jak skała, a zarazem elastyczna jak ludzkie tkanki...
Tak wybuchowa miesznka mogła stworzyć tylko potężnego i mściwego wojownika...

Zalety: Szybko rozwijające się Mistrzostwo we Władaniu Bronią, Bonusy do statystyk fizycznych, Berserk.

Wady: Kara do statystyk psychicznych, możliwość straty kontroli nad postacią w czasie Berserka.

Występowanie: Przede wszytkim tereny Dzikich Plemion. Żadziej występują wśród Wysłanników Natury i w Kosmopolitycznym Zgromadzeniu. Pojedyncze jednostki są hodowane i trzymane pod nadzorem i Rekolonistów.


Virio- to stworzenie powstałe z wirusów, które dzięki organizacji w rój połączyły się i nabrały pojedynczej świadomości. Ciało virio tworzone jest z niejednorodnych kapsomerów różnych, połączonych ze sobą wirusów. Najczęściej zwierzęcych i bakteriofagów lub roślinnych i bakteriofagów.
Forma zwierzęcoroślinna występuje bardzo żadko ze względu na utrudnienie w rozmnażaniu, które polega na zakażeniu ofiary dwoma rodzajami wirusów, które zniewalają wszystkie komórki (włącznie z bakteriami symbiotycznymi i pasożytującymi) a następnie tworzą w nich swoje kopie, które po połączeniu się tworzą nowy organizm rozrywający od środka żywiciela.
Virio odżywia się Spaczeniem obecnym w powietrzu, ziemi i wodzie. Jest zupełnie samowystarczalny.
Zniszczyć go można rozbijając większość kapsomerów (z każdym zniszczonym wirionem virio traci część swojej świadomości, staje się mniej inteligentny i bardziej apatyczny).
Rozerwanie virio nic nie daje. Wiriony, z których jest zbudowany automatycznie, na zasadzie jednomyślnego roju, reorganizują się w przeciągu nanosekund. Pomimo ogromnej wytrzymałości virio jest słabym, powolnym i mało zręcznym organizmem, a im więcej wirusów ze swojego ciała odda na cele prokreacyjne, tym słabszy intelektualnie się staje. Nie posiada niestety żadnego rodzaju elementów wzrostowych- od urodzenia ma do wykorzystania określoną liczbę wirionów. Kiedy straci około sześciu dziesiątych- bezpowrotnie zanika jego świadomość i istota rozpada się na zawsze. Wirusy uwolnione przy jego rozpadzie są praktycznie niegroźne. Poziom symbiozy w jakim żyją spowodował zredukowanie genów obecnych w każdym z nich, tak że same nie mają z reguły możliwości się namnorzyć nawet gdy trafią na odpowiedniego żywiciela.

Zalety: Względnie nieśmiertelny, bonus do statystyk psychicznych, łatwość w używaniu każdego rodzaju spaczenia.

Wady: Zerowa autoregeneracja po uszkodzeniu innym niż fizyczne, wyjątkowo słabe predyspozycje do walki wręcz, możliwość utraty potężnej ilości statystyk psychicznych wskutek uszkodzenia struktury.

Występowanie: Tereny o wyjątkowo dużej aktywności spaczeniowej. Nie wsytępują na terenie IŚ.


Robot- Czy technologia może żyć?
Te istoty zbudowane wyłącznie ze związków syntetycznych są tego żywym świadectwem. Zostały zarówno stworzone niegdyś przez ludzi jak i przez obcych, którzy przetransportowali je na tę planetę.
Niegdyś obu tym rasom służyły za niewolników, ale wkrótce przełamały helotyzm i stały się równoprawnymi członkami obu społeczeństw.
Teraz, w czasach powojennych, stały się kolejną rasą przemierzającą pustkowia w poszukiwaniu swojego miejsca na świecie...

Zalety: Możliwość szybkiego rozwoju przez przebudowę organizmu. Możliwość komponowania własnej struktury i łatwość transportowania umysłu do nowego, również mechanicznego ciała (jeśli posiada się odpowiednie urządznia). Elastyczność, zbalansowanie.

Wady: Brak możliowści treningu fizycznego, zależność statystyk fizycznych od dostępnych części, niemożliwość używania spaczenia.

Występowanie: Prawie wszędzie prócz terenów IŚ i Wysłanników Natury.

Żywiołak- Istota zbudowana z czystego żywiołu- jednocześnie będąca nim. Silnie uzależniona od spaczenia. Nie potrafi go jednak wykorzystywać a jedynie ściągać je na siebie- potęgując swoje umiejętności

Zalety: Przy dużym spaczeniu prawie zupełna niezniszcalność, wysokie atrybuty fizyczne.

Wady: Bez spaczenia przekształca się w manifestację żywiołu- np kałużę. Bardzo przywiązane do określonego terenu. Niemożliwość korzystania ze spaczenia.

Wystepowanie: Tereny o wyjątkowo dużej aktywności spaczeniowej. Najczęśniej spotykane na terenach Wysłanników Natury ( szczególnie w okręgu Świętego Lasu Gragh'Tor )

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.madeinchina.pun.pl www.nolivetv.pun.pl www.wszif.pun.pl www.wilcza.pun.pl www.serjtankian.pun.pl